Khamis, 19 Jun 2014

Potong Hingga Putus Zakar Suami Kerana Cemburu

 

Semua orang tahu kuota lelaki beragama Islam yang boleh kahwin empat. Suami yang sudah berkahwin dan mendapat anak serta cukup rezeki selalunya akan bermula berangan-angan nak kahwin lagi. Lebih-lebih lagi bagi mereka yang cukup segala dan berasa boleh menjadi adil kepada kesemua isteri.



Berita ini belum disahkan mana-mana pihak lagi. Khabar berita cuma melalui media sosial...

Niat seorang suami untuk berkahwin lagi disampaikan kepada si isteri di Kubang Krian, Kelantan. Berlaku pertengkaran atau tidak, kita tidak pasti tetapi pada waktu malam ketika suami tengah lena tidur dibuai mimpi, si isteri memotong  kemaluan suaminya sehingga putus. Tergamak dan sampai hati betul.

Lelaki dikejarkan ke HUSM, Kubang Krian, Kelantan. Pihak hospital sedang berusaha untuk menyambung semula kemaluan mangsa, namun sehingga kini kita tidak tahu prosidur itu  berjaya atau tidak.



Gambar-gambar yang sendang viral dan trending disebarkan melalui media sosial.


Gambar bahagian celah kangkang mangsa



Gambar zakar yang putus

Tindakkan kejam si isteri bakal membuat si suami cacat kekal dan menderita seumur hidup jika zakar tidak dapat disambung semula. Apakah balasan hari  akhirat yang bakal diterima si isteri ini?





Selepas ini para suami mesti berhati-hati kalau nak kahwin satu lagi. Yang pasti bertambah-tambah lagi banyak kes suami yang akan kahwin senyap-senyap menggunakan khidmat sindiket urusan poligami.

Siapa berani minta kebenaran dengan si isteri lagi.