Rabu, 9 Julai 2014

Gambar Lawak & Sedih Brazil Kalah Jadi Sambal Belacan


Kini sedang trending di media sosial adalah berita kekalahan Brazil yang amat memalukan. Kes pecah rekod yang akan diperkatakan sampai bila-bila.

Peminat dan penyokong pasukan Brazil bukan sahaja akan gantung jersi, besar kemungkinan hari ini bertambah jerebu di Malaysia kerana penyokong Brazil semua bakar jersi.

Kenapa pula? Malu nak pakai jersi pasukan kesayangan mereka ini sampai bila-bila.



Atuk ini cukup sedih memeluk mock up piala FIFA


BBC sampai terpaksa tulis perkataan "seven" bermaksud tujuh kerana tidak mahu orang salah faham


 0-0 Penuh semangat menyokong Brazil
0-4 Sejuklah pulak pagi-pagi subuh ni
1-7 Sudah jadi Superhero Malaysia


 Mana aku nak letak muka ni?



 Bendera baru negara Brazil



Cukup sedih dan menyayat hati pergi majlis pengebumian Brazil



Oh tidak! Habis kereta aku tergadai...


 Oh tidak! Mengapa Brazil? Mengapa?



Waaaaa......



Sedih betul tengok akak ni.



Samba dah jadi sambal belacan lah.


Takpe atuk, Brazil masih ada harapan kalau boleh jaringkan 6 gol kita boleh pergi ke masa tambahan, mungkin boleh menang masa tendangan penalti nanti.



Menyesal datang tengok... uwaaaa.... saya nak mak!


Betul ke ni? Ke mimpi di siang hari?


Aku bagi amaran... korang jangan bagi aku marah... korang takkan suka kalau aku marah...




Kan aku dah kata! Arrrrgggghhhhh!!!!!!!!!!!!